HTML

Ligetkör

Legyen futópálya a Városligetben is! Budapesten sok ember jár futni kisebb-nagyobb rendszerességgel. A legnépszerűbb célpont vitathatatlanul a Margitsziget. Viszont ha nem a közelben laksz, nagy macera eljutni a szigetre csak azért, hogy fussunk egy jót. És akkor még nem beszéltünk arról, mennyibe kerül ott a parkolás. Legyen egyszerűbb a pestieknek egy jó futóterepre eljutni! Legyen Budapestnek egy új kiemelt helyszíne a tömegsportokra! Legyen a Városligetben is futópálya! Csatlakozz!

Friss topikok

  • ghal: Köszönet az úttörőknek:-) Pénteken még bemenekültem a gyűlölt futópadra a hideg elől, de szombaton a gyereket szánkóztatva megláttam a kint futókat. Így aztán én is kimerészkedtem, és nem bántam meg. Épp most jöttem vissza a mai futásból. Pont egy órát voltam kint, és - a bemelegedés első pár percét kivéve - egyáltalán nem fáztam. Öltözékül ugyanazt választottam én is, mint a cikk írója, két különbséggel: egyrészt nekem nincs terepcipőm, így a normál futócipőben mentem ki. Fázni ebben sem... (2012.02.07. 15:14) Futás a mínuszokban
  • rpanni: @NJoco: köszi, megnézem! (2010.05.03. 09:19) Zseblámpás futás a Városligetben
  • futas: Megoldás: Több park kellene Budapestre! (2010.04.29. 10:56) Tilosban a Ligetben

Szentjánosbogarak fényében tündököl

2012.03.07. 16:30 fox mulder

Tegnap a jó időnek és a szép lassan gyarapodó facebookos "tagságnak" köszönhetően szép számú futó gyűlt össze este nyolcra a Közlekedési Múzeum bejáratánál. Fiatalok, és még fiatalabbak, fiúk, lányok, két és négylábúak vegyesen.

A heterogén összetételnek megfelelő felvezető sebességgel - úgy 7perc/km - indult neki a csapat, ami a egyeseknek talán kicsit lassú volt, de ahhoz pont jó, hogy egyben tartsa a társaságot. Ez az alkalom ugyanis nem az edzésről szólt, hanem az együtt futásról, a Ligetkör mellett elkötelezettségről.

Jómagam most veszítettem el a szűzességemet éjszakai zseblámpás futás fronton, nem ismertem senkit, mégsem éreztem kínosan magam. Új fiú lévén nem nagyon beszélgettem senkivel, de jó érzés volt futás közben hátranézve látni, ahogy több tucatnyi fénypont hömpölyög mögöttem, ahogy a fényvisszaverővel ellátott felszerelések sok-sok világító pontként, mint megannyi a szentjánosbogár imbolyogtak a járda felett.

Egyetlen* apró kellemetlenséget az útvonal jelentette, mert bizonyos részeken - zseblámpa ide, vagy oda - meglehetősen balesetveszélyes a burkolat. Következtetés: szükség van a jó minőségű rekortánnal borított, kivilágított futókörre a Városligetben.

*jut eszembe, volt még egy kellemetlenség: mivel rendszerint a kis körön futok, ezért csak most szembesültem vele, hogy a Városligeti körút, főleg a focipályák melletti szelektív gyűjtők körül milyen eszeveszett szemetes. Szívem szerint részt vennék egy futókörös szemétszüreten is.

Szólj hozzá!

Címkék: zseblámpás futás

A bejegyzés trackback címe:

https://ligetkor.blog.hu/api/trackback/id/tr194295712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása